Parad med ett hyffsat bra väder och med toppen vänner!

Vaknade upp, duschade och åt frukost. För vid 10 var det dax att prata lite skit snack med min fina och underbara syster Jackie =)
Efter mitt samtal så fick det bli att dra på sig ytterkläderna fort som bara den och ta sig upp till undergrounden för att ta sig till Green park för att möta upp mina tre små vänner, Evelina, Anna och Katarina. Vi skulle kolla på St patricks day paraden (en irlänsk folk fest) roligt att stå där och kolla på hela paraden för ibland stod dem på en last bild och sjön lite irlänska sånger och så hade dem flesta något grön på sig. Denna dag firades igår och om man gick ut då så var man tvungen att ha något grönt för annars kunde vem som helst komma och slå dig, mohaha. Tyvärr så satt jag ju barnvakt så jag kunde ju inte gå ut och tyvärr har jag inte något som är grönt så det hade blivit kört för min del.!

Tanke på att vädret var ganska hyffsat så satte vi oss i parken och mös lite med en liten picknick. Satt där ett tag tills nästan alla började frysa och vi bestämde oss för att gå till en pub och kolla på fotboll, eller ja Katarina och Anna ville se. En annan var väldigt ointreserad så jag satte mig och pratade med min kära mamma och lilla syster på telefon istället =)

Efter vårat lilla pub häng blev det att gå upp till primark och new look för att kolla efter en resväska till min kära vän Anna. Dock hittade vi ingen, så vi tog oss in på HM och forever 21 hittade inget där heller. Ungefär där någonstans så bestämde vi alla oss för att dra oss hemåt, vilket var en super bra idé. Så jag och Anna tog oss upp mot tottenham court road för att ta bussen därifrån. För en gångs skulle behövde jag inte alls vänta så länge som jag brukar få göra, vilket var super duper skönt =)

När jag kom hem blev det att göra två stora mackor med ägg,purjolök,svamp och gurka, mums måste jag säga för det var riktigt gott.
Fast nu sitter jag här och fudnerar på om jag ska orka lägga upp lite bilder eller inte, vilket jag borde göra. Ni får lite bilder från dagen i alla fall, så snäll kan jag vara för en gångs skulle =)
Det tråkigaste är att det redan är måndag i morgon. Helgerna går för fort enligt mig!

                  
Hoppas ni andra har haft en toppen söndag och självklart fredagen och lördagen med =)

På tal om bilderna så får ni stå ut med att det står blog/blogg på vissa men jag är tydligen för trött för att skriva ikväll.. aja då vet ni det med, skratta det är okey ;)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0