Skalleper var hos mig en stund idag...

Snacka om att helgen går för fort!
Det är redan Måndag och ett stort plus det är fint väder. Vaknade upp med en klar blå himmel och lite sol, så himla mysigt det är!

För övrigt så skötte sig barnen galant i morse när vi skulle till skolan.
Sen jag kom hem var jag nog bara hemma en liten stund och sedan stack jag ut och mötte upp Louise för en promenad i Parken. Älskar verkligen våren om ni inte vet det, för det får mig på toppen humör och så är det så himla mycket färger och ja livet är bara toppen =D

Runt lunch tid blev det att gå hem och bara ta det lugnt och hänga tvätt och ta hand om grabben för att mamman skulle ut på ärenden och jag slumprade till i soffan för jag hade en sådan skalle värk så det fanns inte, hjälpte lite med en sömntur men ändå inte.. Slutade faktiskt väldigt väldigt tidigt idag, redan klockan 18 vet inte när det hände sist? aja tidigt var det tanke på att jag inte har jobbat så värst mycket idag.

Ikväll har jag pratat med min Älskade lilla syster RONJA och min mamma. Saknar dem massor men det hjälper att få prata lite granna med dem på datorn och man får en sådan energi igen! Det är så det verkligen ska vara förutom att jag bara vill hem och krama på dem, men dem stöttar mig till max när jag har hemlängtan.
Pratade även med två av mina vänner som bor i Norge, kim och Sofie. Dem där stollarna tycker jag ska göra en komedi film, men om jag nu ska göra det så behöver jag en person till som är lika galen och tokig som mig så vem är de? haha nej allvarligt jag älskar mina vänner och familj dem är bara för bäst. Dem ger en mycket extra energi som man kanske inte alltid behöver. Men jag vet att någon gång behöver jag den och då plockar jag fram den! Så tack ännu en gång att ni finns fina ni <3

Nu ska jag faktiskt lägga mig ner i sängen och sova eller ja kolla på tv lite granna innan. Skulle ha pratat med Emelie men hon verkar total dissa mig tyvärr. Hon var inne en gång men loggade ut lika fort. Undra om det var för jag var inne eller för att hon inte orkade haha ;)



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0