Soool och vaaaarmt = Underbart väder i LONDON

Här sitter jag ännu en kväll och ska berätta för er vad jag har gjort idag på min arbetsdag som Au pair.

Jo såhär är det att jag jobbade på som vanligt på morgonen, tog barnen till skolan och dagis. Sedan hem för att passa lilla bebisen i någon timma medans mamman var ute och sprang.
Runt 11 tiden blev det att vara barnvakt åt grannens lilla son som bara är 2 veckor äldre än våran bebis. Skulle ha honom ända till klockan 2. Vi tog oss en promenad upp till kenwood house och njöt av solen, han låg mest och sov och njöt av det tror jag. Jag mötte även Anna uppe i parken för att få lite annat att göra. Vi tog oss en fika vid Kenwood house och bara pratade och tog det lugnt, vi åt även upp mina muffins jag hade tagit med mig hemifrån. Mums muffiens var enormt goda måste jag säga, men ack så onyttigt haha.!
Sedan blev det att lämna till baka honom och gå och hämta hem den stora grabben ifrån skolan. Han skulle även ha med sig en kompis hem, eller ja hem och hem. Vi gick till parken och lekte och hade picknick, underbart vart det tanke på att vädret var toppen med =)

Efter våran extremt långa dag blev det att gå hem och göra lite mera mat för barnen och bara ta det lugnt och baa barnen. Så nu ligger dem och sover gott i sina sängar, mamman la dem innan hon gick. Som ni nog förstod på sista meningen så sitter jag barnvakt även idag, föräldrarna skulle ut med alla andra föräldrar i grabbens skola. Hoppas i alla fall att dem får trevligt och att dem inte kommer hem allt för sent, jag är trött! haha nej men dem får komma när dem kommer.

Jag ska bara sitta här och ta det lugnt ändå =) kan ju liksom inte gå och sova nu för klockan är bara 20.52 alldeles för tidigt!
Tänkte för en gångs skulle ladda upp lite bilder!

      
Detta bjuder jag på en torsdags kväll som denna :)
Har haft en toppen dag idag. I morgon blir det ännu en lång dag med jobb. Längtar lite till nästa vecka då jag inte alls jobbar såhär mycket! Men just nu är det bara skönt för jag får extra pengar =D

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0