Suttit i solen vid kenwoods house

Jobbade på som vanligt på morgonen och allt gick toppen =)
Var även väldigt tidiga på skolan idag, konstigt nog kan väl vara för vi kom hemmifrån en aning tidigare än vad vi brukar göra.

När jag var hemma igen blev det att passa bebisen för att mamman skulle ut och springa. Så vi lekte och ag försökte underhålla honom, gick väl sådär men vaken var han i alla fall. Jag tog och duschade när mamman var klar efter sin spring tur och dusch. Sedan drog jag mig i väg till parken för att möta upp min fina vän Anna för att sitta vid kenwoods house och ta det lugnt i solen. Vi tog även en liten fika inne på café och snackade en hel del. Sedan satte vi oss ute i solen igen, dock hade den gått i moln så det var inte allt för mycket sol kvar.

Jag stack runt två för att jag skulle hinna till grabbens skola för att hämnta upp honom i tid. Visst hade en timma på mig, men sedan var jag en bra bit ifrån hans skola så det var bara att traska på.! Var så jäkla varm när jag väl kom fram till hans skola så jag nästan trodde jag skulle dö, haha. Vi skulle på en playdate med en av hans kompisar, så det blev att följa med honom hem och leka lite och sedan vid 5 gick vi hemåt.
Väl hemma blev det att hjälpa till med barnen och bada dem och lägga dem.
Så just nu sitter jag i trappan och lyssnar på om dem sover eller inte, vilket är ganska enkelt. För båda föräldrarna stack eller ja pappan kom ju aldrig hem och mamman åkte när hon hade lagt dem.

För mig gör det inget alls att jag sitter barnvakt för jag skulle ändå inte gå ut så jag kan lika väl sitta och ta hand om dem när dem sover för dem är ju så jobbigt då ju? haha nej det är dem inte! Men jag känner att jag är trött så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag kanske lägger mig ner och läser min bok så den blir klar någon gång eller så sitter jag här vid datorn och glor. Jag får helt enkelt se vad jag bestämmer mig för. Hoppas ni andra har haft en toppen dag, men mycket sol =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0