This means War!

jobbade på som vanligt på morgonen.
Sedan vid 11.15 fick det bli att ta hand om lilla bebisen medans mamman skulle åka iväg och göra lite ärenden. Fast han sov ju när jag tog hand om honom så det ända jag gjorde så gott som var att kolla på tv och bara tog det lugnt, super skönt måste jag säga!

Jobbade inte allt för mycket faktiskt när mamman kom hem heller för hon gick till en av grannarna för att leka lite och sedan när dem kom hem så var det bad time och sedan slutade jag, så det var liksom inte alls mycket att göra, super duper skönt!

Väl när jag hade slutat så fick det bli att byta om och dra ut och möta upp min norska kompis för att gå ner till Camden och kolla på Bio :)
Filmen till ära blev This means War, super film måste jag säga. Var verkligen inte för tjejig för min del. Satt så gott som och skrattade igenom hela filmen, så det är verkligen en film jag rekomenderar starkt!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0