Tisdagen,kom i säng allt för sent..

Måste säga att vakna upp med solen som strider in i rummet kan vara det härligaste och underbaraste som finns. Man känner en sådan glädje då att man bara vill studdsa upp och ropa av glädje, tro mig det var inte diret det jag gjorde. Jag gick upp som vanligt dock med huvudvärk. Hjälpte till med barnen och tog dem till skolan/ dagis. Grabben skulle vara i skolan tidigare än vanligt så vi gick hemmifrån lite tidigare än vanligt utan några bekymmer, snacka om skönt men ändå fick vi nästan springa lite till bussen för att hinna med den. Väl framme så var inte dörrarna öppna men dem öppnades strax efter vi kom.

Jag tog mig en liten promenad och satte mig i solen och läste min bok medans jag väntade på att få komma till skolan för att kolla på grabbens uppträdande han skulle ha. Snaacka om att han var hur söööt som helst i sin lejon kostym som dem hade gjort. Inte för att vara sådan med hans grupp var dem som tyckte det var roligast och lät mest. Även våran lilla grabb tog i allt han hade i alla sånger dem sjöng, så nu har han inget mera att vara rädd för eller nervös för =)

För övrigt på dagen så fick jag inte mycket gjort mer än att tvätt och läsa min bok som jag känner att jag måste läsa ut någon gång. Blev så klart att jobba när alla barnen var hemma och det skulle lagas mat och donas. Dem skulle även badas och busas och lekas med. Om jag inte minns fel så slutade jag runt halv 7 men det var inte slutet på min kväll inte.!

Jag skulle nämligen gå över till grannen för att sitta lite barnvakt hade jag fått förfrågan på. Självklart tänkte jag för barnen sov så jag skulle inte behöva gör speciellt mycket. Satt i deras soffa och började kolla på en film som inte föll mig i smaken riktigt så jag började läsa min bok som jag hade med mig istället. Jag kunde verkligen inte sluta läsa för den är så spännande och ändå har jag läst den innan, men kan inte förstå att jag kan knappt slita mig ifrån den.!
Aja jag kom hem runt halv tolv och gjorde mig i ordning och somnade på två röda för jag var verkligen super duper trött! Får även lov att säga att det verklkigen är underbart att man kan tjäna lite extra pengar sådär en veckodag, pengar behövs för dem går åt som bara den.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0