Underbart väder men var tvungen att stanna inne!

Torsdagen

Det skulle bi en av dem bästa dagarna i England denna dag.. Och det måste jag nästan säga att det faktiskt var, solen sken och det var underbart varmt ute.
Fick i alla fall en promenad på ca 30 min mitt på dagen i det fina vädret. För det var så att grabben var sjuk och mamman var super sjuk med, så dem kunde inte göra allt för mycket. Jag tog då hand om lilla grabben som inte var sjuk.

För övrigt så blev det en väldigt lugn dag men lång.. Slutade nog vid 19-20 någon gång och då var jag helt slut i min kropp må jag säga. Så jag låg nog faktiskt i sängen vid 21.30 och somnade på direkten,haha så trött var jag en torsdag.

Fredagen

Båda barnen hemma och självklart bebisen med! Så här var det minnsan full rulle på morgonen måste jag säga. Men jag tog med mig tjejen på musik så vi kunde göra något annat än att vara hemma med sjuklingarna. När vi kom hem blev det att leka, busa och laga mat. Blev även en timmes promenad för min del medans alla skulle sova så jag kunde hitta på något annat för skojs skull. Väl hemma sedan igen så blev det att leka och busa med barnen, fast det blev inte allt för länge för grabbarna och mamman skulle gå på kalas så jag och tjejen blev ensamna. Så vad gjorde vi när vi var själva? jo vi tog oss en promenad till affären och handlade och tog bara det lilla lugna vilket behövs ibland.  Gillar verkligen när ag är ensam med tjejen, hon är så go när man är själv med henne. Med att laga mat och sedan så blev det att gå och lägga sig och sova för jag var så enormt trött..

Senare på kvällen blev det att möta upp några vänner för att dricka och sedan hem igen. Kvällen slutade i alla fall toppen.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0