Vilket väder, vilken dag och vilka fina vänner jag har!

Lördagen - härligt väder och en mycket toppen dag.

Hade som sagt min kära vän Anna här i natt (lördags) och det var jätte mysigt måste jag säga. Alltid lika kul att ha lite sov sällskap. Vaknade ganska tidigt som vi typ nästan alltid gör eller har gjort när vi sover bredvid varandra, plus att familjen hade främmande så det var inte allt för tyst för barnen sprang upp till mitt rum och öppnade min dörr.. Inte det roligaste kanske men så är det ibland när det är typ nytt folk i huset som inte vet om att jag finns här!
Blev att käka frulle och sedan bar det iväg till stratford/westfield för att inhandla en väska till Anna. Vi var där längre tid än vad vi hade tänkt, konstigt nog. Efter vårat lilla besök så blev det att åka hem till min igen och lämna väskan och sedan tog vi oss tll parken för att ha en liten picknick. Så till våran lilla picknick hade vi köpt två vinflaskor, jordgubbar och hallon. Snacka om att vi låg där i solen och hade det underbart i det väder som London levererade en lördag som denna.
Efter vi hade varit i parken i några timmar så blev det att gå hem igen och göra sig iordning för att sedan åka vidare till golders green för att möta upp Katarina och Elin. Vi skulle käka pizza och sedan skulle vi ut och festa. På resturangen så fick vi sprit så vi kunde shotta och ha det kul innan vi skulle gå av chefen på pizzerian.. Ja allt kan nog fasen hända.! Vi drog vidare till Camden där vi hamnade på Lock 17 och hade det väldigt roligt måste jag säga! Förutom det som hände, men så är det ibland. Kvällen för min del blev toppen eller rättare sagt hela dagen!

Söndagen - promenad dag

Vaknade väl inte allt för tidigt idag, förutom att jag vaknade upp och hade ont i mina vader.. Snart vet jag inte vad jag ska göra med mina vader för dem gör jävligt ont.. Tror jag har fel skor på mig, men det verkar inte hjälpa heller för jag får ont i vilka som helst, vilket är jätte jobbigt. Önskar att mina vader inte var så vältränade just nu!
Mötte upp Anna i Kentish town och sedan dess har vi så gott som gått hela dagen i London. Först ner till Camden och käkade på donken, vidare mot regents park, oxords street och sedan till picadilly för att möta upp Katarina och Elin för att käka lite middag på bella italia. Efter maten stack jag hem och bara tog det lugnt och duschade, pratade med mina vänner i norge och sedan pratade jag med mina två stora systrar ett litet tag. Snacka om att jag saknar dem där hemma! För övrigt så har jag bara suttit här vid datorn och slappat framför tv hela kvällen. nu tänkte jag avsluta kvällen med att läsa lite mera i min bok så den blir klar innan jag åker till sverige på lördag.
6 dagar kvar och då är jag i sverige, kommer bli så underbart att åka och hälsa på Emelie och sedan hem till lilla Målilla och träffa min underbara familj =)

God natt på er där ute.

Massa bilder emellan torsdagen till söndagen.
Klicka för att se bilderna bättre =)
                   

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0