Änligen lite färg på kroppen.

Hade en helt underbar sovmorgon, dock inte lika underbar när man blir väckt vid sådär halv sju och inte vill gå upp för att barnen skriker.
Men jag lyckades somna om och gick upp strax innan nio, super skönt. Var utvilad och glad men ändå kände jag mig lite små seg! Tog och åt frukost och sedan stack jag upp i parken för att möta Anna. Vi fick även sällskap av Katarina som kom och pratade lite granna, mysigt mysigt! Efter Katarina hade gått gick jag och Anna och la oss på gräset, snacka om varmt! Fast ack så underbart, Jag själv tyckte det blev för varmt efter ett tag så vi gick på toa och drack och sedan så tog vi och åt lite lunch vid kenwoods house, mycket trevligt. Tog mig en sallad och en stor brödbit och mumma vad god den var! Efter våran lilla lunch blev det ännu mera solhäng men lite i skuggan denna gång och lite i solen. Jag fick även sätta på mig min tröja på grund av mina exem jag får av solen nu i början, men snart ska dem fasen vara över eller jag hoppas det :) Har i alla fall fått lite färg idag såg jag nu på kvällen :)

Hämtade tjejen på dagis runt 3 och vi tog oss en promenad upp till stora grabbens kompis där mamman,bebis och stora grabben var och lekte. Var väl där ca 30 min och sedan gick jag igen med lilla bebisen för att han tydligen skulle sova. Tog med honom hem och han somnade när vi väl var hemma och jag hann göra lite bakpotatis,mumma! Bada honom och ungefär då kom familjen hem, så de blev att hjälpa till att bada dem med.

Något man absolut inte ska göra idag är att klaga på Vädret vi har haft idag, varit 25 grader och skinande sol.
Nu ska jag stänga av denna varma dator och hoppas på att jag kan sova i natt för mitt rum är som en bastu,suck! plus att jag jobbar från halv sju i morgon bitti till ca 7 på kvällen,woho på mig eller inte, suck!
Fast det kommer gå toppen, det vet jag :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0