Börjar bli lite less...

på det här regnande som London ger oss just nu.. Har regnat varje dag i ca 4 veckors tid, woho eller nej inte säga så för det är bläääääää...

Var ju meningen att jag skulle ta grabben till skolan, men nej så blev det inte. Jag fick stanna hemma med tjejen och bebisen för att tjejen var sjuk,plus att det regnade en hel del med. Sedan blev det väl lite ledigt för min del för dem skulle kolla på film och jag gick upp och la mig för jag hade så ont i skallen och kände mig inte helt okey.

Tog mig en promenad och det var hur skönt som helst, hade jätte tur för det regnade inte alls. Plus att jag såg en hur söt hund som helst, en som såg ut som min lilla mollie där hemma. Fick mig bara att längta hem ännu mera.
Hur eller hur så var jag hemma och bara tog de lugnt när jag får göra min värdmamma skrika att jag ska komma. När jag väl är nere så hör jag någon som spyr, uscha! vilket var tjejen.. Så nu är det allt magsjuka i detta hus, tycker verkligen så synd om henne och om alla oss andra med. För jag menar det verkar bara som att vi ska vara sjuka?  Aja jag fick hämta hem grabben ifrån skolan, hjälpa till med bad och sedan ta hand om lilla bebisen för att mamman och dem stora barnen gick och köpte leksak till deras kompis i morgon som fyller 1 år.
Hur eller hur så slutade jag runt sju och helt slut i hela kroppen.. Fick äta lite indisk mat med, så gott :)

Pratade även med min fin fina syster Jackie. Vill så gärna se hennes mage växa men nej det får jag inte eller jo jag får se den via cameran och det går lika bra det :D Underbart det med, men det ska bli skoj när den väl är ute sedan.

Nej nu ska jag allt försöka fixa någon nytta som typ fixa bilderna jag lovade? fast egenltigen så skulle jag vilja sova,för jag känner mig inte helt okey. Så om bilderna inte kommer upp idag så kommer dem i morgon jag lovar!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0