Fredagen, en väldigt lång dag!

Klev upp vid 6.30 för att ta alla barnen medans pappan skulle åka till jobbet. Blev att ge dem frukost,klä på dem och sedan gå utanför dötten för att gå till skolan med den äldsta grabben. Efter vi hade lämnat honom i skolan så gick jag,tjejen och bebisen till musiken för att ha lite kul. Blev det nästan hela tiden förutom på slutet för då fick jag och bebisen gå ut för att han var lite gnällig, tror det mest var för att han ville ha lite mat. Så ja fick ge honom lite mat medans tjejen var kvar där inne med en som jag känner. När musiken var klar kom dem ut och jag matade klart honom och sedan tog vi och gick till cafét och fikade lite. En väldigt mysig fika med tjejen! Blev en tripp upp till ankorna och mata dem,påvägen hem blev det för dem båda att sova en liten stund.!
Slutade med att båda barnen sov ca 2-3 h snacka om lugnt och skönt de var just då :)

Näär dem båda vaknade var det bara att ge dem lite mat och sätta igång att leka =) Gjorde så att tjejen lekte lite granna på bakgården med vatten, vilket hon tyckte var jätte kul. Jag passade då på att dammsuga lite granna i köket och donade med lite annat. När jag var klar så bestämde jag att vi skulle gå upp till parken för att leka lite på lekplatsen och det verkade uppskattas jätte mycket. Testade även att sätta bebisen i en gunga och snacka om att han tyckte allt om det, han satt i alla fall och skrattade =)
Var i parken ett tag tills tjejen ville gå hem för att hon hade ont i magen, tyckte verkligen så synd om henne! men jag kunde inte göra allt för mycket. Gick hem och började med maten, potatis och köttbullar mumma var det allt om jag får säga det själv. Nästan när maten var klar så kom pappan och stora grabben hem, så tjejen fick inte direkt i sig någon mat för hon sa att magen gjorde ont. Efter maten och allt så tog pappan med stora grabben och tjejen för att åka och hämta hem mamman från flygplatsen medans jag fick ta och lägga lilla bebisen, vilket inte gjorde mig något emot. Badade honom och la sedan honom,snacka om att han är lätt att lägga. Sedan när dem kom hem så la dem barnen och sedan stack dem till en kompis inte så lång ifrån, kom hem ganska sent.

Under kvällen underhöll jag mig med att prata med syrran på skype och kolla på tv, lyckad kväll om ni frågar mig!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0