Gänget samlat

Igår blev det att jobba en hel del och vet ni vad mitt humör var uselt!

Började dagen med att åka till skolan med grabben och tjejen fick följa med för hon inte var hundra än. Sedan bar det upp till kenwoodshouse för att möta Anna för att snacka lite och bara njuta.
Runt 12.15 var jag tvungen att vara hemma igen för att då börja jobba.. Hade då tjejen och bebisen. Måste verkligen säga att jag och bebisen var inte alls på humör idag, vi ville inte alls lika dant. Kände mig hemsk som person men så får man väl känna ibland? Hade i alla fall dem till typ halv tre och sedan kom mamman och stora grabben hem.. Blev lite tv tittande och sedan försvann hela gänget på kalas när deras mamma hade vaknat.

Jag tog mig då en liten power napp och vaknade strax innan dem kom hem, kanske inte var det bästa att sova mellan 17-18 men ack så skönt det var! Sedan var det bara att sätta igång att jobba en timma innan jag skulle gå och möta upp gänget för lite mys. Blev att mötas uppe i hampstead och sedan ta något att dricka, för min del blev det coca cola konstigt nog. Blev hemgång ganska tidigt,runt tio. Blev i alla fall en trevlig kväll men mycket snack. En trött Angelica gick och la sig i sängen och somnade på en gång.

För övrigt så fick jag veta att det inte blev någon sov morgon för mig plus att tjejen skulle få vara hemma ännu en dag, stackare!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0