Hemlängta...

Kiev upp som jag burkas nästan. Det ända var att det kändes som att det var söndag tanke på att jag jobbade 7 dagar förra veckan.. Kroppen har inte fått Vila Allt för mycket i helgen. Hur som helst så tog jag grabbed till skolan och tjejen följde med som vanligt,sedan gick vi hem och jag slutade för morgonen. Fixade lite saker innan jag la mig ner I sängen för att Vila lite granna kändes att jag behövde det efter denna helg. Kundera dock inte riktigt Vila vilken jag alltid burkas kunna,så Blev Allt lite irriterad och frös gjorde jag med och då låg jag ändå med en filt och med täcke,väldigt skumt om du frågar mig. Totalt så Kundera jag väl Vila ca 1h men efter den timman kändes jag mig helt nere, Allt kändes skit och det spelade inte någon roll vad jag gjorde... Men var bara AT&T försöka hålla humöret uppe för jag Skulle trots Allt jobba sedan.. Hemlängta har jag haft idag med och det är inte of ta jag får det. Ett stort minus är att våran diskmaskin har gått sönder. Det Blev även ja som gjorde maten och den verkade bli godkänd av barnen,tummen upp för mig liksom. Mindre roligt var väl att jag fick ställa mig att disks Allt tanke på att diskmaskinen var sönder, visst det går ändå ganska fort när man väl har börjat men lite irriterande.. Vill inte veta Hur mycket disk det kommer bli innan den är lagad,suck.. Hjälpte även till med att bada barnen och klä på dem pyjamasen..
Resten av kvällen har jag varit barnvakt åt grannens två barn,för dem Skulle ut och gå I sisådär tre timmar? Aja Hur Eller Hur så har jag bara suttit I dears soffa framför denna iPad och bland annat skrivit detta inlägg,dock lite jobbigt för det tar så mycket längre tid när de inte är svenskt tanjentbord. Fast det ser ju ut Att gå bra ändå.!
Men nu ska jag ge upp skrivandet och bara glo runt lite på andra saker.
Hej svejs!
Over and Out!
Från burden I London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0