IKEA med värdfamiljen

Först fick jag sova sova , underbart. Fast när jag väl har sov morgon så sover jag aldrig länge ändå men skönt att veta att man inte behöver gå upp tidigt :)

Så vid 11.20 började jag jobba och då tog jag och matade lilla bebisen för att sedan gå mot stora grabbens skola när jag skulle möta upp honom, lilla syster och deras mamma. För vi skulle nämligen åka till IKEA för att köpa lite grejer som dem behövde till deras vin kväll som dem ska ha på lördag(idag). Blev även en lunch där och det var super super gott, tackar och bockar min värdmamma för den lunchen. Köpte även med mig hem lite saker som delikatesbollar och påskmust och så lite älg korv, mumma!
Sedan blev det att åka hem och fixa och dona lite. Hjälpa till med mat och bad och leka med barnen. När jag väl slutade så var jag ganska så trött måste jag ärligt talat säga men min kväll slutade inte där.

Jag tog och gick ner till Camden för att träffa gänget för lite fredags häng. Fast tråkig som jag var så gick jag hem redan vid 23 för jag skulle upp och jobba, inget mig emot men hade varit skönt med en sovmorgon!
Hur som helst så var det allt en bra dag =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0