Lång men härlig dag!

Dagen snartade klockan 6.30 denna morgon! Blev att ge bebisen frukosten klar och sedan göra dem andra klara och färdiga för skolan/dagis.. 
Morgon för övrigt gick riktigt bra, förstår inte riktigt hur? men inga ledsna miner, och vi var utanför huset vid 7.50? och då hade jag ändå tre barn, snacka om välplanerat, eller vad säger ni? Grabben han till skolan i tid med. Kände mig helt klart som värsta super kvinnan i morse!

Tog med mig bebisen hem och väntade på diskmaskins mannen som skulle komma och fixa diskmaskinen som har varit sönder,ja han fixade den med. Tummen upp till diskmannen för jag slipper diska något mera nu =D
Under tiden så fick jag mata,leka och bara vara med lilla bebisen. När han väl skulle sova vid 11 så bestämde jag mig för att dra ut i solen och göra lite ärenden som jag var tvungen att göra. Smidigt när han ändå sov. Var hemma runt halv 2 och då vaknar han, vad är oddsen visst då hade han ändå sovit ett tag men jag hade tänkt mig att han skulle sova lite till. Fast det ville inte han, så det blev att äta lite lunch medans han kollade på och sedan var det hans tur att få lite mat i magen. Strax innan halv tre var det dax att gå upp till stora grabbens skola för att hämta hem honom. Blev att gå till parken med honom, hans kompis,hans nanny och lilla syster. Super mysigt måste jag säga dock väldigt varmt för oss alla! Runt 17 blev det att gå hem efter att ha ätit en glass i parken. Efter ett tag vi hade varit hemma så kom pappan hem, men gick lika fort för att gå och handla lite grejer(bra där) jag som hade glömt,suck haha :P
Jag tog och matade lille bebisen och badade och la honom, medans pappan tog hand om dem stora barnen.

För övrigt har det varit en lång dag men ändå helt okey, så nu är det dax att gå och lägga sig för jag är super trött fast ändå inte.. DOCK är mitt rum som en bastu är väldigt arg och förtvivlad över det för det finns typ inget att göra åt de.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0