Latat sig i solen

Piss natt, nog den sämsta natten jag har sovit här sedan jag kom!
Nej då det kanske det inte är men har sovit sjukt dåligt i alla fall. När klockan ringde i morse ville jag inte alls gå upp och solen var inte uppe så det gjorde ju inte sagen bättre.. Blev att ha jeans på sig på morgonen och en kofta för att de var lite små kyligt. Lämnade barnen som vanligt och det gick toppen. Fick även höra av en av mammorna att hon tyckte de såg ut som att jag har gått ner i vikt, vilket jag själv inte tycker men som jag försöker kämpa med. Fast lite glad blev jag allt när hon sa de!

Kom hem och tog över grabben medans mamman försvann ett tag. När hon väl var tillbaka packade jag en väska och bytte kläder och gick upp och la mig i parken för att läsa och bara njuta av solen. Snacka om att det var riktigt skönt, höll på att somna där i värmen ett tag.

Var även dax för mig att hämta grabben och sedan gå och ha en play date med en av hans klasskompisar, vilket slutade med att de var två klasskompisar som han lekte med. Vilket inte gjorde mig något emot för vi gick ner till en park som inte alls ligger långt ifrån vårat hus. Var väl hemma strax efter halv sex och då blev det mat,bada och sedan lägga barnen medans mina värdföräldrar stack ut för springning så fick jag lägga dem stora barnen. Vilket gick kalas bra, för dem var så trötta så dem somnade så gott som på en gång =)

Snart är de nog min tur att lägga mig i sängen för att gosa i min sköna säng. Fast först blir det nog lite läsning i min tränings tidning som jag köpte igår och som jag inte läste klart uppe i parken! Tänkte även försöka få motivation till att springa i morgon innan jag börjar jobba vid 1, har ju trotts allt sovmorgon så jag hinner nog med det om jag har tur.
Hoppas ni andra får en toppen dag, från en väldigt förvirrad Angelica.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0