Leta jeans kan vara det???

Jobbade som sagt denna lördags morgon.
Måste först och främst säga att jag inte alls ville gå upp när klockan ringde i morse men det var bara att göra som klockan sa!
Ner för att ta hand om bebisen och stora grabben medans mamman skulle ut och springa med några andra kompisar. Jag och grabbarna tog det nog mest bara lugnt, för bebisen sov och stora grabben fick titta på tv.
Jag själv hann dammsuga,plocka ur diskmaskinen, städa rent i köket och allmänt bara ta det lugnt. När värdmamman kom hem kände jag att jag hade varit väldigt väldigt effektiv. Slutade i alla fall vid 10.20 och då tog jag och gjorde mig i ordning för att sedan ta mig in mot oxford street för att leta jeans, först själv men sedan kom Anna efter ett tag och hjälpte till. Var väldigt glad att ha henne med förutom att hon bara sa att min rumpa var snygg,haha. Jag gillar dig med Anna ;) Men att leta jeans kan allt vara det tråkigaste och jobbigaste som finns. För antingen är dem för små,för stora eller helt enkelt inte ens smak. I detta fall var det många som föll mig i smaken vilket det sällan gör, men snacka om att jag var glad efter allt letande. Fick med mig två par jeans, ett par mörka och ett par ljusa snacka om toppen =)

Efter det så gick jag och Anna ner för att jag ville klippa mig på ett ställe som jag visste om som bara tog 150 svenska kronor. Så jag tänkte att det var bäst att passa på när jag ändå är i gång med allt annat! Och snack om att man känner skillnad nu på håret, det känns lite mer fylligt än vad det gjorde innan. Väl klar med det så blev de bara att ta de lugnt lite innan jag tog och bäste mig för att åka hem tanke på att jag skulle sitta barnvakt på kvällen med.

Började runt 18 tiden och då var det så gott som nästan tid för att bada alla barnen. Det gick ju nästan toppen, tjejen följde med mig helt automatiskt och självklart bebisen med men stora grabben var inte allt för sugen att följa med. Fast tro det eller ej han kom också upp till slut och jag hade till slut badat alla tre barnen medans mamman och pappan var där nere, snacka om duktiga mig.. Sedan var det dax att lägga alla barnen med. Först blev det bebisen, gick super lätt. Efter honom var det dax för dem stora barnen att sätta sig i min säng och kolla på lite tv innan det var lägg dax. När vi hade kollat klart på tv så fick tjejen stanna kvar i min säng för det var vad hon ville, gick med super lätt för hon somnade så gott som när jag gick. Och till sist är det den äldsta grabben och han ville gå ner och säga god natt men det var en väldigt lång stund han fick vara där nere, inget mig emot men till slut fick jag med honom upp då han fick kolla lite på bilar på pappans ipad och efter 15 min var det hans tur att sova, vilket gick toppen till slut. 
Såhär sitter jag och funderar på om jag ska flytta ner tjejen till hennes säng så jag kan lägga mig i min säng och kolla på tv och försöka sova eller så skiter jag i det och har henne kvar i sängen.. hmm tror jag går ner med henne. 

Hur eller hur så har familjen vin kväll och jag är super stolt över mig själv att jag lyckades lägga alla barnen helt själv. STOR STJÄRNA till lilla mig =) 

Så det är ungefär så min lördag har sätt ut, hoppas ni har haft en toppen dag, har även varit ganska varmt här idag, super duper skönt om ni frågar mig.

Over and Out!
Från bruden i London
//  Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0