Lördag,shopping,picknick,kyrkan och sängen!

Och där fick jag nog med allt jag gjorde på min lördag, haha nej men nästan faktiskt!

Fick sovmorgon men inte så länge för jag vaknade upp vid halv nio och var klar vaken, inte helt fel egentligen men var bara lite chockad över mig själv. Blev att fixa iordning mig och sedan gå och hitta en buss som skulle ta mig till Wood Green för att möta upp Katarina och Anna. Det var inte alls det lättaste måste jag säga men jag hittade till slut en buss för jag gick hela vägen till Camden,alltså det var rena omvägen som jag gick, helt klart! Men lätt värt det för jag fik färg på mig och jag menar det var ju inte fult väder ;)
Satt på bussen och kände mig helt lost,med tanke på att jag aldrig har gått upp dit så var jag väldigt lost,haha. Hittade i alla fall dit och hittade tjejerna med. blev att shoppa ett band som man har på armen för att kunna ha typ mobilen eller ipoden där medans man springer, 4 pund som hittat. Tanken är att jag ska använda den i morgon när jag ska springa i Hyde Park. Mycket mer än så blev det inte, var tvungen att sticka hem sedan för att göra iordning allt inför picknicken vi ska ha på kvällen i Regents Park.

Mötte upp dem andra tjejerna vid halv 5 utanför baker street. Vi blev en hel del folk jag, Anna, Katarina, Evelina, Emma och Isabelle. Vi slog oss ner i parken med lite picknick som blev tacos,mumma! Med mig hade jag även en öl och lite vin som jag satt och drack och det var inte helt fel. Satt och njöt i parken för en bra stund fast till slut så bestämde vi oss för att gå mot kyrkan där det väntades eurovision, mycket folk och en hlet underbar stämning! Och vet ni vad, SVERIGE VANN dock gillar jag inte låten.. Får väl spela sönder den så kanske jag gillar den?? hmm funkar det så?!?! nej jag vet faktiskt inte om de funkar men jaja så är de i alla fall. SLutade med att jag precis missade min buss som jag skulle ta hem så jag fick vänta en evighet på nästa.. Fast jag var hemma vid 20 över tolv så det var ju inte allt för illa. Hade en helt toppen kväll med fina vänner, helt klart!

    
 

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0