Shopping

Jobbade på morgonen en liten stund. Slutade undegär vid 10 och då stack jag till Stratford "Westfield" för att shoppa lite sommar kläder för jag har så gott som inga kort byxor.
Gick allt ganska bra att leta kläder kom hem med mer än vad jag behövde. Hittade i alla fall ett par jeans shorts som är lite längre. Dock är jag väldigt förbannad på allt som har med kort byxor att göra,för det är så illa att dem säljer typ bara kort kort byxor och jag vill inte direkt ha så korta byxor,suck!
Fick även med mig,två par skor, ett linne, en t-shirt,strumpor,pads,en tröja och nagellack. Väldigt stolt över mig själv, faktiskt :D

Dock var jag inte lika glad när jag skulle åka hem, satt fast på tåget i sådär 15-20 min innan vi kunde åka någonstans.. Så fick möta upp min värdmamma på en annan plats än vad vi hade sagt från början. Var verkligen skit irriterad över det som hände men inget jag kunde göra åt och min värdmamma sa att de var lugnt! Vilket lugnade ner mig en hel del.  Blev att ta lill grabben och tjejen till lekplatsen, han fick även ta och sova lite på grund av att han inte hade sovit så mycket innan. När vi väl hade lekt klart så gick vi hem och tog de lite lugnt och i samma veva kom pappan hem så han tog med sig tjejen och deras kompis som precis kom innanför dörren med och åkte till en annan lekplats. Medans jag tog och hade lill grabben, blev att mata och bada honom.

Resterande av kvällen var jag så himla trött, skulle nämligen åka och möta upp mina fina vänner men kände mig allt för trött. Så jag tog och läste lite och glodde på tv,bara njöt och somnade tidigt.

 

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0