Tisdag och onsdag

Tisdagen - dagen då regnet kom tillbaka men ändå var de varmt

Jobbade väl inte allt för många timmar på tisdagen. Mamman tog barnen på morgonen till skolan på grund av de dåliga vädret och jag fick stanna hemma med lilla bebisen.
Senare på dagen så tog jag det bara allmänt lugnt och skönt. Städade och fixade lite i mitt rum. Blev inte att jobba förens runt 4 ungefär och så slutade jag vid typ sju, så jag jobbade inte alls många timmar denna dag.
Gick även och mötte upp mina två vänner Evelina och Anna  för lite umgänge. Lite öl och coca cola drickande till lite uno, väldigt mysigt. Plus att vi satt ute ända till typ 22,snacka om skönt.

Onsdagen - dagen då huvudet kändes tungt.!

Fick gå upp och jobba som vanligt, inga problem för mig. Fick även mata lilla bebisen för första gången med gröt( han har ätit det innan) men det var bara min tur att försöka denna gång och han var så himla duktig :)
Sedan så tog min värdmamma alla barnen till dagis/skola och lilla bebisen följde med. För jag var hemma och väntade på matleveransen som skulle komma tidigt! Fast för min del gjorde det absolut ingenting att jag fick ta och plocka upp det. blev en liten promenad efter det och när jag kom hem blev det att lägga sig i sängen för jag hade så enormt ont i skallen, suck! Men gick bättre sedan.

Och för övrigt så var dagen allt lite bättre än vad jag hade tänkt mig till slut..
Kvällen slutade med en öl på en pub med louise, vilket var jätte trevligt.

Bilder ifrån båda dagarna.
     

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0