Torsdagen, världens goaste sovmorgon!

Vaknade runt 9.30 och hade sovit helt okey i natt måste jag säga. Förutom när jag vaknade av att tjejen var ledsen vid halv ett med de gjorde inte allt för mycket, kunde ju somna om sedan i alla fall!
Väl nere och skulle äta frukost så kom värdmamman hem efter att ha lämnat barnen idag med. Hon skällde även ut mig, men jag tycker det var bra för jag gjorde fel igår kväll... Men jaa ni behöver nog inte veta mer än att jag sa att jag skulle ut och gå men kom inte hem efter en timma som jag brukar göra när jag säger de.. Jag tog istället en öl med en kompis istället. Jag skulle ha hört av mig med andra ord, så fy fy fy på lilla mig!

Efter min lilla rukost så har jag suttit här och skrivit mitt inlägg som jag inte har gjrot på två dagar, vilket jag tyckte behövdes. Känner mig väldigt slarvig, suck vet inte varför!
Ska även ha lilla bebisen ifrån ca 12 till ikväll för mamman ska iväg med tjejen till en av deras kusiner för att kolla när hon rider, hon kommer inte hem förens typ 8 eller något ikväll.
När jag och grabben väl skulle gå hem så gick vi förbi en av hans kompisar för att fråga om han ville komma och leka, vilket han självklart ville. Så jag tillbringade mycket tid med lilla bebisen medans dem andra lekte. Jag lagade mat och busade med lilla bebisen. Bestämde även att grabbarna fick ta sig ett bad innan hans kompis skulle gå hem vilket var väldigt roligt tyckte dem båda två.
När vi väl kom hem igen så tog jag och grabbarna och mös i soffan och kollade på tv medans vi väntade hem pappan..
Slutade min kväll runt 7,så det har varit en väldigt lång dag.

Efter det så satte jag mig ner och pratade med min gravida syster Jackie.. Pratade allmänt skit och sedan pratade vi om skolor och om att plugga och lite, snacka om att det är riktigt jobbigt att veta vad man vill göra och inte göra! suck suck.. Det löser sig väl i slut ändan tror jag, men nu känns de bara lite jobbigt.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0