Torsdag,fredag och lördag många inlägg jag har missat.!

Torsdagen, inte mycket att säga om den dagn!
Jobbade på som vanligt på torsdagen, en väldigt helt okey dag om ni frågar mig!
På kvällen kom mammans 4 tjej kompisar ifrån sverige och vi skulle ha hela huset fullt av folk.

Fredagen - dagen då jag jobbade 11 ½ timma och solen var våran vän.
Vaknade och trodde ärligt inte jag skulle jobba sådär länge!
Tog grabben till skolan och tjejen följde med för vi skulle gå på musiken och sedan fika. Efter det var det nästa dax för att hämta hem grabben men innan de så tog vi oss en sväng upp till ankorna och hem för att hämta det jag hade glömt. En sak jag verkligen inte gillar är när man ska upp för den långa uppförsbacken till grabbens skola i alla fall när man har barnvagn man ska dra upp. Hur eller hur så tog vi oss till grabbens skola och där ifrån skulle vi ta en buss men i slut ändan så visade det sig att den inte gick, vilket jag trodde den skulle göra. Så det var bara att ta en annan buss och sedan byta 2 gånger till, tur att det bara var 1 byte på vägen hem. Vi skulle ta oss upp till muswell hill där min kära vän Anna bor, vi skulle dit och kolla om dem hade några bil och prinsess glas kvar som jag hade köpt där förut för barnen har råkat ta sönder sina nämligen. Vi tog även och åt på the giraffe med barnen och Anna var med och åt med oss, vilket var jätte trevligt =)
När det väl var dax att åka hem så var jag helt slut men ändå klev vi av så att vi gick till lekplatsen där barnen fick leka av sig en del innan vi skulle hem och göra ordning lite mat till dem. Men sedan vid halv 7 slutade jag mitt eviga pass. Så jag tog mig ner till Camden för att möta upp Anna för att gå på den nya american reunion, snacka om bra film! var allt för länge sedan jag skrattade så himla mycket åt en film tror jag.

Lördagen - undra hur många mil vi gick denna dag, snacka om tur med vädret.
Först så jobbade jag ca 2,5 timma på morgonen mellan 10.30-12. Mötte upp Anna direkt efter att jag hade slutat och då tog vi oss hem till mig och sedan så stack vi vidare in mot stan. Vi tog inte bussen vi tog och gick, kan inte riktigt säga vart vi gick för vi bara gick och gick och gick.. Så mycket som hon och jag gick denna dag är helt sjukt för jag vet inte när jag gick så mycket sist,dock hade jag helt fel skor! Vi var även nere vid victoria station för att köpa biljetter för söndagens utflykt och sedan tog vi tag i det hela för att käka middag. Middagen blev på Nandos där vi stannade i ca 3 timmar, snacka om lång tid. Fast det var god mat, dricka och glass, men sen var det inte alls något fel på killarna som kom in strax innan vi skulle gå heller. Blicken gick fram och tillbaka det var i alla fall vad Anna sa! ja att sitta på en resturang i 3 timmar är då inte vanligt, men riktigt skönt var det.
Fortsatte våran lilla promenad efter vi var klara på resturangen och promenaden stoppades nästan i Camden då mina fötter verkligen inte ville mera. Ont som bara den och helt fel skor är det ända jag kan säga om det hela. Fast är det så konstigt igentligen efter ca 8 timmars promenad totalt? nej jag tror inte det, men hade i alla fall en toppen dag =)
Klicka för större bilder.

  

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0