Totalt 222 min promenad!

Vaknade upp och det såg verkligen inte lovande ut ute för dem hade lovat att de skulle bli 25 grader och skinande sol??
Tog i alla fall barnen till dagis där jag lämnade en ledsen liten tjej,vilket verkligen inte var skoj! Sedan gick vi vidare mot bussen och sedan skolan för att lämna grabben.

Kom hem och hade då bestämt mig för att byta om och gå en runda på en timma, men ha fick jag. La mig ner i sängen en stund och somnade till men vad gjorde de, det var ju ändå inte värdens bästa väder ute. När jag vaknade runt 10 så blev de att göra sig iordning för att gå ut på en lång promenad med musik i öronen och solen som nu sken.! Totalt blev det 1,40 min och 10 km snacka om att jag var glad när jag väl kom hem!
Blev en dusch och sedan äta lite lunch och ta en glass i parken, hur underbart lät inter det där? Började även att jobba vid halv tre för att ta bebisen. Han och jag gick och hämtade hem tjejen för att sedan gå vidare mot swiss cottage för att vi skulle bada i fontänen, men vilket visade sig vara stäng när vi väl kom fram. Så barnen och mamman bestämde sig istället för att gå ner och bada i simhallen istället, vilket barnen uppskattade hur mycket som helst! Efter dem hade varit där inne blev de lite mat för dem inne på café där de hände lite saker som jag inte riktigt orkar säga mer än att det var riktigt löjligt att dem inte kunde byta ut chipsen mot pasta?? hur löjligt är inte de, aja sjukt knäppt var de.
Vi tog och gick hem runt halv 6 och det gick lättare att gå hem än vad de gjorde att gå dit, konstigt nog. Hemma blev de att underhålla barnen med att kolla på tv, tanke på att jag själv var trött så orkade jag inte leka med dem så mycket mera, tyvärr och vi väntade på deras pappa för dem skulle upp till parken för att spela lite fotboll.

Resten av kvällen har jag bara tagit de lugnt för jag är helt slut i hela kroppen efter all denna promenad och efter all sol jag har fått. En sak som jag var väldigt dum och inte tänkte på var att smörja in mig, men trodde ärligt inte att de skulle bli så mycket sol. Så jag hoppas hoppas att de inte kommer klia! i morgon måste jag smörja in mig igen för de ska bli sånt här väder hela veckan, snacka om underbart och vet ni vad jag klagar då verkligen inte :D
Nu ska jag strax sova känner jag, helt slut!

  

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0