Tröttar dag

Hade ställt in kroppen på att gå upp vid 6 så när tjejen kom upp smygandes strax innan 6 var jag vaken, konstigt nog. Hon kom och gosade lite granna innan vi gick upp för att äta lite frukost. Blev även att ta lille man upp för att han skulle äta, dock så spyr han ner så gott som hels golvet efter ett tag, suck. Toppen start på dagen eller hur? åh nej men han fick mat sedan i alla fall och tjejen med. När dem båda var klara så blev det att kolla på tv och bara mysa, bebisen skulle även sova efter någon timma.
Han somnade och jag kände mig super pigg, konstigt det där? hur eller hur så var det allt en ganska lagom morgon.

Slutade runt 8.30-9 och gick då upp och la mig för att försöka sova lite granna, men ack de gick inte allt för bra. Somnade i alla fall till en liten stund som tur var.
När jag vaknade igen så blev de att duscha och ta en promenad. Tog mig en promenad runt parken på ca 6km på 1 h och 1 min,haha. Fast snacka om att det var helt underbart. Kom hem och gjorde mig lite soppa och började kolla på big momma´s house 2, snacka om bra film. Annars har jag nog bara tagit det lugnt idag, inte alls många knop gjorda här inte.!

Men nu ger jag snart upp för sitter och gäspar, ganska trött efter att ha jobbat 7 dagar alltså alla dagar denna vecka! Men så är de ibland, så god natt på er där ute :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0