Dax för nya jeans!

Fick en liten sovmorgon till halv åtta och sedan var de bara att gå ner och hjälpa till med barnen.
När min värdmamma och båda grabbarna hade gått blev de bara jag och tjejen hemma som fortfarande inte är helt frisk. Vi satte oss ner och kollade lite granna på tv och bara myste. Jag gjorde även mig lite frukost och donade och fixade lite granna. Runt tio tiden så började vi göra oss iordning för att gå och möta upp värdmamman för att hämta bebisen för hon skulle gå och få träning, vilket det inte blev. Vi alla tog och gick hem tillsammans och under tiden så somnade båda barnen.
Väl hemma igen så blev det att fixa alla bilder ni har fått sett tidigare idag och bara allmänt ta det lugnt.

Blev att hämta hem stora grabben och med mig hade jag bebisen för värdmamman och tjejen skulle åka till doktorn och kolla till henne. När jag vi nästan var hemma så kommer hem kompis pappa fram till stora grabben och frågar om han vill leka och tar med honom och säger hej då nanny. Jag bara vad fasen han tar min unge? lugna nu jag kände honom faktiskt :) men själva händelsen var rolig. Det blev även att jag följde med in och pratade lite och sedan efter en timma gick vi hem för vi skulle äta och dem kom hem ifrån doktorn och mamman skulle åka iväg lika fort typ.
Så jag hade alla 3 barnen vid middag men vet ni vad det gick hur bra som helst. Badade alla 3 barnen med och det gick super och vet ni ännu en sak? jag la lilla bebisen för han var dunder trött så jag kände mig jätte duktig under den tiden jag var själv med dem, för jag var inte tvungen att bada dem.

Slutade vid 19 och då hoppade jag in i dushen och sedan pratade jag lite granna med Kim och Sofie i Norge. Alltid lika trevligt och kul att prata med dem, för dem får alltid en att skratta. En annan sak som har hänt i dag är att en av mina favvo jeans har gått sönder, så nu måste jag verkligen köpa nya annars så vet jag inte vad som händer. Det ända jobbiga är att hitta ett par nya som jag gillar, vilket är ett stort jävla problem. Good luck till mig liksom. Men nu ska jag allt sova plus att jag får sov morgon i morgon och ett stort plus på det är att vi ska till ikea i morgon med familjen här, woho köttbullar :D

God natt på er där ute =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0