What should i do?!?!?!?!

Klev upp som vanligt, förutom att jag vaknade vid 5 och trodde jag hade försovit mig,kul ju.. När jag väl skulle gå upp sedan så ville jag absolut inte de.
Blev i alla fall vanlig morgon, tog barnen till dagis/skolan och sedan gick jag hem en sväng. Stack senare ner till Camden för att leta solglasögon och lite annat. Slutade med att jag blev ett par solglasögon,en flagga och ett linne rikare. Riktigt bra om ni frågar mig. Vad har hänt med mig förresten? Handlar ju som aldrig förr, skit konstigt känns de som haha. Det roligaste är att jag gillar de,kanske så jag ska slösa bort mina pengar varje vecka ;)
Nej det är inte så jag ska slösa bort mina pengar.!

Började jobba typ vid kvar över fyra för att hämta hem tjejen från dagis. Vi tog och gick upp till parken för att möta upp värdmamman och båda grabbarna. Blev ett litet byte med, jag tog lill grabben med mig hem och började med maten medans dem andra stannade kvar vid lekplatsen/poolen.  Väl hemma blev det att göra mat och hjälpa till med att bada barnen. Får ju inte glömma bort att jag gjorde lite små plock nere i köket innan jag riktigt slutade jobba.

Resten av kvällen har jag mest suttit och funderat över hur jag ska göra dem komande månaderna.. Stanna kvar i England/London till December eller åka hem i September? om du satt i min sitts hur skulle du ha gjort?



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0