Allt på en och samma gång

 
Jag och planering kan nog vara det sämsta som finns! Men välkommen här finns jag,haha.
 
Har idag då sovit på morgonen, super skönt för jag kände mig som en padda alltså hopplös.! Efter det fick de bli att fixa ännu mera med bröllops menyn som skulle göras iordning. Lite för mycket styr med detta, men som sagt allt blir nog klart på fredag eller i morgon kväll.
Sedan har jag även varit hos fotografen och framkallat lite bilder som jag ska ha till bröllopet.
 
Har ju även jobbat idag, vilket har gått sådär. Elaka barn mot varandra och väldigt ouppfostrade har dem varit idag. Vilket resulterade att jag inte alls var glad på någon av dem! Jag sa till dem ett antal gånger men nästan ingen av dem lyssnade bra va? glömde även säga att jag tog med mig en kompis hem ifrån stora grabbens skola. När jag väl slutade för kvällen så var jag verkligen helt slut i skallen, det dunkade på som bara den.. Suck men så är det ibland med små barn, bara att stå ut.
 
Jag satte mig ner och gjorde bröllops kortet och jag blev väl ganska nöjd inte fullt nöjd men de blir man väl aldrig när man gör kort? Hur som så har jag nu gjort ett och ni får se resultatet senare. Väl klar med kortet så var det bara att sätta igång och börja packa, vilket jag inte heller hade gjort tidigare. Ibland undrar jag allt varför jag gör allt i sista stunden? eller jaa alltid gör jag väl inte men nu på senaste innan jag ska flyga iväg har jag gjort det och de stör mig lite granna måste jag ärligt säga! 
 
Nu måste jag ta tag och sova för jag ska upp tidigt i morgon igen som alla andra mornar och sedan sticker jag till flygplatsen, woho till mig =D
Har även gjort ett inlägg tills i morgon på dagen så ni har något att läsa!
Röran som blev när jag gjorde kortet =)
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0