Att ha en lilla syster långt ifrån.

Att åka iväg såhär som jag har gjort har absolut haft sina för och nackdelar. Den första nackdelen är att jag har en lillasyster som jag har saknat väldigt mycket under hela min tid här i England, mycket för att jag och hon gjorde väldigt mycket tillsammans när jag bodde i min lägenhet. Vi har även aldrig direkt bråkat hon har alltid varit där och tröstat mig ifall de var något och jag har alltid funnits där för henne. Men under mitt år här har jag inte funnits där för henne som jag hade velat fullt ut vilket inte är så himlans kul. För hon bara växer och växer och det har varit svårt att prata med henne på skype eller något likanden för hon har inte velat. Visst det har sina anledningar, det är hennes sätt att visa att hon stöter bort mig för jag är här. Fast hon älskar mig hur mycket som helst och vill gärna prata men hon saknar mig så mycket så hon orkar inte med att prata med mig. Vilket jag absolut förstår men ibland vill jag bara prata lite med henne eller se henne.

Jag ångrar då absolut inte att jag åkte hit men ångrar att jag har missat en sådan förändring i hennes liv! Det är även inget jag kan ta tillbaka, det ända jag kan göra är att ta vara på all tid jag får med henne resten av våra liv.  Jag vet att när jag flyttar hem igen så kommer allt vara toppen.

 

Fördelen är ändå att hon var här och hälsade på och att hon faktiskt har mig som förebild. Alla kläder jag har vill hon ha, allt jag gör vill hon göra. Jaa typ allt jag gör eller köper vill hon också ha. Jag älskar verkligen att det är någon som ser upp till mig så nu måste jag se till att vara ett bra föredöme för lilla damen som är hela 10 år!! Hon har många roliga dagar framför sig. Tänk om en annan var ung och alert ;)  Nej då så gammal är jag inte men nästan!

Jag menar tiden springer iväg och när jag är klar här så har jag nästan varit här i ca 1½ år! Snacka om att man har många minnen här i London med både vänner, familj och nya vänner! Helt otroligt!

Älskar min lilla syster och självklart resten av min familj med oerhört mycket.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0