Att le eller inte!

En grej som jag skrev idag på facebook
"Att le hela tiden är ju bra men frågan är om det är någon som vet hur man egentligen mår inombords!?!? För att få medkänsla le Fan inte varje dag!"
 
Det speglar sig mycket på hur jag mår just idag. Att jag inte mår bra hela tiden, men när jag slutar le så känns det som att alla ser det och frågar självklart och det gör mig då inget. Fast dock kan man inte säga till alla hur man verkligen mår. Jag önskar så att jag var hemma i Sverige bland mina nära och kära!
 
Denna dag har jag nog sovit bort med över lag och lagt nästan alla barnen till sängs, vilket jag inte skulle ha gjort.. Blir en oerhört lång vecka eller ska jag säga 11 dagar?? Har i alla fall jobbat min 3 dag så bara 8 dagar till. Kom igen Angelica du fixar detta. Bara hålla humöret uppe.
 
Det är även 43 dagar till hem resan till SVERIGE och 8 dagar kvar till min resa till norge.. Snacka om att jag önskar dessa dagar går fort nu! Visst har mycket jag vill hinna med här i London men så blir det väl alltid? har i allfall något att se fram emot =)
 
Håll humöret uppe!
Passande bild!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Den finns att köpa på apoteket :) och va roligt att du bloggar! Nu kan jag lova dig att du kommer få en bloggläsare till ;)

Svar: Jaha då ska jag köpa den så fort jag flyttar hem. Tack trodde du visste om det innan :) Jag själv är innte på din var och varannan dag för att se hur de går för dig med allt pluggande. Hoppas de även blir en toppen helg för dig och Emil nu! Kram
Angelica

2012-11-08 @ 16:00:53
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0