Dagen till ända

Jag jobbade hel dag i dag igen. Det är verklligen inte något jag gillar måste jag helt klart säga. Fast som tur var så var båda barnen super snälla och jag kunde själv ligga ner och vila en liten stund mitt på dagen.
Vi var ute en hel del och sedan var vi hemma och bara tog det lugnt.
Så denna dag har ändå varit helt ok, som jag alltid säger det är tur man är sysselsatt och att tiden går fort!
 
Annars ikväll har jag inte gjort mycket, ska lägga mig tidigt på grund av att jag är super trött plus att jag har lite saker jag måste få gjorda i morgon. Ska även skicka efter lite saker ifrån internet, så jag hinner få hem det till nästa vecka innan jag sticker..
 Ligga i sängen och läsa en bok innan man ska sova kan vara helt underbart, för då känner man att man slappnar av i hela kroppen och kan sedan somna bättre.
 
Saknar min Familj där hemma i sverige väldigt mycket just nu, vet inte varför men gör det bara! <3 <3
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0