Dåliga Dåliga mig!

 
Jaa det är klart det är så dåligt av mig att inte blogga.. Men har haft annat för mig tro det eller ej ;)
 
I torsdags, blev det att snacka lite med mor min på dagen medans jag ändå var ledig. Och det var oerhört skönt för det var något jag behövde. Ibland vet hon något som ingen annan vet och det är ändå att få mig på andra tankar. För just denna gång hjälpte det.. Super nöjd över det.
Tog sedan även tag i det hela och jobbade men som tur var så jobbade jag inte kvällen som jag trodde att jag skulle göra. Så jag slutade skaplig tid och kunde bara ta det lugnt. Satt konstigt nog vid datorn ett bra tag och sedan la jag mig i sängen för att kolla på Twilight som gick på tv.n ..
 
Fredagen, sov morgon som jag fick var super skön och kunde verkligen sova ut. Fast ställe klockan för jag skulle trotts allt jobba ändå. Jag skulle jobba mellan 12-15 och ta hand om dem minsta och hitta på någont skoj. Vi tog oss ut för att vara på lekplatsen och sedan kolla lite i skogen innan vi gick och mötte upp mamman vid skolan.
När jag väl hade slutat jobba så stack jag ner till oxford street för att försöka hitta en bröllops present. Och vet ni vad jag lyckades med det! super nöjd, ska hämta upp den på söndag när allt är färdigt.
 
Får ju inte glömma bort att jag fick två av mina grejer i  torsdags med som jag beställde i tisdags. Hur bra är inte det?? och det var även dem två viktigaste grejerna. Så jag är super glad, nu behöver jag inte stressa över det.!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0