Happy Halloween

Igår så slapp jag lämna och hämta dem stora barnen, hämtade bara hem bebisen ifrån dagis.
 
Annars under dagen så hade jag planerat att jag skulle få så mycket gjort men det sprack ganska hårt, när vårat internet la av och det behövde jag för att få allt klart. Så resterande av dagen gjorde inte jag ett skit, jag pallade inte.
 
Hämta som sagt upp bebisen ifrån dagis och vi lekte och åt mat och hade det allmänt mysigt tillsammans. Öppnade även dörren till alla söta utklädda barn som kom och knackade på dörren,dock så blev han lite rädd för vissa. Blev att bada honom och när jag var klar med honom kom dem andra barnen hem och jag fick ta och bada dem med, vilket gick oerhört fort och bra.
Hade även bestämt mig att jag skulle dra till svenska kyrkan alldeles själv denna vecka för jag ville ha något att göra än att bara vara hemma. Vilket resulterade till en väldigt bra och rolig kväll. Trodde aldrig jag skulle hitta någon att prata men, vilket jag gjorde och trivdes allmänt att vara där. Dem som jobbar där är alltid så snälla och trevliga när man kommer. Dem undrar hela tiden vart jag är varje onsdag, oftast så har jag ju varit på bio eller jobbat och då har jag inte kunna komma. Stack ifrån kyrkan runt 22.20 och var väl hemma runt 23, vilket var helt ok tanke på att jag har gått och lagt mig ganska tidigt denna vecka för att orka med varje dag.
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0