Helgen bjöd på lite allt möjligt!

OBS långt inlägg =)

Började lördags morgonen med att åka till Stratford för att försöka hitta en klänning eller ja något att ha på mig på bröllopet men det gick inte något vidare måste jag få säga. Det slutade med att jag hittade en ny jacka istället, vilket jag är super nöjd över men det var ju ändå inte det jag skulle ha!

Fick även med mig lite annat smått och gott hem. Handlar nog alltid för mycket när jag inte ska ha något annat än de!  Det var även meningen att jag skulle försöka hitta en present till bröllops paret som gifter sig nästa helg, men nej det tänkte jag aldrig på för jag var för upptagen med mitt letande efter klänning.. Får helt enkelt gå naken på bröllopet, det låter väl toppen??

Senare mot kvällen så skulle jag vara barnvakt åt barnen och baka lite kakor tills barnkalaset som dem skulle ha på söndagen för tjejen nu när hon är 3 år =)

Fick även lite besök av en kompis ifrån hemma trakterna, som behövde någonstans att mellan landa lite medans hon väntade på nästa flyg och då fick hon sova hos mig. Vi hade väldigt mycket att prata om och jag hade mycket att fråga henne angående hennes projekt arbete =)

Söndagen

Upp skapligt för att försöka hitta ut ur huset innan allt folk skulle komma tänkte jag. Sandra som inte hade varit i London innan så skulle vi ta en liten turist tur nere i stan för hennes flyg gick inte förens vid 18.00. Vi hann med Big Ben, Picadilly Circus,  Trafalqare square, Buckingham palace.  Hon verkade nöjd och jag med faktiskt  =)  Följde sedan med henne till flygplatsen för att se till att allt gick som det skulle vi satte oss även och fikade en liten stund innan hon skulle sticka. Måste säga att jag verkligen är imponerad på henne som ska hela vägen ner till Filippinerna för att vara volontär och för att ha sin praktik plats där nere på ett barnhem. Inte alls som kommer på den idén. Jag rekommenderar er att kika in på hennes blogg där hon kommer skriva om hennes tid där nere. http://projektfilippinernaresan.blogg.se/

Annars på kvällen så gjorde jag inte alls mycket, var helt slut i hela kroppen så blev mest att sitta vid datorn och slappa. Jag skrev ett jätte långt inlägg men det bestämde BLOGG.se att ta bort. Vilket jag inte alls blev glad över! Aja nu har jag skrivit detta inlägg i alla fall =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0