Helgen blir alltid dåligt med blogginlägg!

Fredagen började med att sova ut som bara den!
men som alla fredagar så är de bara att jobba och stå i.. Jag fick jobba längre än vad jag brukar göra. Fick jobba till halv fem tror jag klockan var, vilket inte var de roligaste men livet är inte alltid roligt!
Stack upp till muswell hill till Anna och Katarina för att äta,dricka och en massa snack.

Lördagen blev att kliva upp någorlunda tid för jag hade lovat Isabelle att följa med in till oxford circus för att kolla på Mcfly som skulle spela. Visste inte ens vilka det var men följde med och stod där i regnet. Måste helt klart säga att dem var inte dåliga =)
Efter vi hade kollat på dem så tog vi oss en liten shopping runda.  Jag personligen hittade ingenting, vilket inte var så jätte kul men men. Jag var tvungen att vara hemma i skaplig tid för jag skulle jobba kvällen,fick med mig isabelle hem och det var super mysigt för vi lagade mat och sedan tog de bara lugnt.

Söndagen, äntligen lite sol, trött på regn! Tog på mig gå skorna och tog mig in till svenska kyrkan för att möta upp hela tjej skaran för lite julmarknad och fika.  Blev där någon timma sedan drog jag mig hemåt, mådde inte allt för bra. Blev annars en lugn kväll, var även och mötte upp Anna för att få min resväska! Började även att börja lyssna på julmusik och börja lite smått med mina små julkort som jag ska göra själv hade jag tänkt =)
Dock la jag mig väl lite väl sent!

 

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0