Jag klarar allt, jag är en stål kvinna!

Först och främst rubriken har inget med denna dag att göra.
 
Jag har då inte fått mycket gjort idag  har istället suttit och frysit i vårat kalla hus här i London. Gillar verkligen inte att dem är så dåligt isolerade, värmen försvinner ju på en gång! Så fick sitta med en värmefläkt i mitt rum för att få upp värmen istället för att sätta på värmen.
Jo  jag har ju stuttit vid datorn men har inte fått mycket gjort, har försökt få iordning på festprogrammet till bröllopet. Vilket inte är det lättaste måste jag säga.
 
Annars så hämtade jag upp stora killen på skolan och sedan halv sprang vi till dagis för att ge födelsedags tårtan som dem skulle ha till fikat vid fyra. Dem var så snälla så grabben fick vara med och fika, jag själv tog även en bit. Sedan var det bara att ta hem alla barnen och börja med maten, leka,bada och busa. Måste verkligen säga att dem nästan har varit världens underbaraste barn idag. Inte mycket gnäll här inte, barnen smakade även ny mat (min soppa) som jag hade gjort igår. Fick till slut inte ens äta den själv, tjejen åt upp den.
 
Barnen står mig väldigt nära måste jag säga, kommer vara så fruktanssvärt att lämna dem i dec, mina små guldklimpar!
 
Annars har jag nog inte gjort mer denna kväll. Ska strax lägga mig i sängen och kolla lite på tv och läsa i min nya bok. Juste i morgon jobbar jag typ bara 4-5h livet kan vara ganska skönt ibland ändå! Plus att i morgon kommer starbucks ut med sina vintersmaker på kaffet och självklart kommer jag dricka dem =D
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0