Kortfattat

Att försöka planera in saker är då inte alltid lätt. Speciellt inte när jag är super trött eller rättare sagt min kropp. Jag satt och skulle fixa saker på datorn men insåg ganska fort att det inte är lönt, fick ont i huvudet och min kropp orkade knappt hålla sig uppe. Det är verkligen inte såhär jag vill ha det just nu. Jag skulle önska med hela mitt hjärta att jag hade hur mycket energi i min kropp som bara den så jag kanske hann med att göra alla dem där sakerna som jag skulle göra?
 
Så jag la mig och sov i ca 2h för jag kände verkligen för att jag behövde det. Runt 15.20 som vanligt var de bara att hämta upp killen ifrån skolan. Dock var han super trött och jag fick en liten ledsen kille. Väl framme så möttes jag av att tjejen inte ville hem för att hon hade så kul på sin nya avdelning på dagis. Den ända som var glad var nog bara lill killen. Väl hemma blev det att göra mat och leka med barnen, vilker var super kul idag för alla lekte super bra.
 
Väl efter att jag hade slutat jobba så satte jag mig här och skulle göra iordning sakerna men nej de gjorde jag inte, jag satte mig och ringde mina bröder och deras mamma istället. Efter att jag hade pratat med dem ringde jag min syster Jacqueline istället, jaa ibland så känns de som att jag gör andra saker när jag har viktigare saker framför mig,haha. Så nu ska jag äntligen lägga mig ner i min goa och sköna säng!
 
För i morgon ska jag ta och göra lite ärenden innan jag ska hämta hem killen ifrån skolan. Tänkte nämligen gå till fotoaffären och printa ut lite kort som jag behöver till bröllopet =)
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0