Kroppen behöver vila!

 Jag bokstavligen sov bort halva dagen för min kropp behövde vila och jag känner absolut inte att jag har sovit idag på dagen för jag är trött nu igen?? Det måste ju vara något knas på min kropp eller så jobbar jag helt enkelt en hel del och det gör mig trött.
 
Hur som så satte jag igång och gjorde lite nytta trotts mina sov timmar idag efter att jobbat morgonen. Jag hängde upp tvätt och gjorde mig själv lite mat. Sedan tog jag mig upp till Banken för att göra lite ärenden och sedan mot grabbens skola för att hämta upp honom och hans kompis. Tog mig även sedan vidare mot dagis för att hämta upp dem andra barnen. Väl hemma blev det, lek,mat och även lämning. Så har absolut haft full fart här hemma på eftermiddagen. Men ändå inte för mycket att göra, snälla och duktiga barn =)
 
Nu på kvällen har jag pratat med min syster Jackie och även beställt en klänning och lite till nästa vecka, vi får väl se om det hinner hem..Jag och det där med sista minuten grejer verkar funka väldigt bra eller hur?? Lite irriterad på mig själv är jag allt.  Fast jag får helt enkelt lära mig att sådan har jag blivit nu på sista tiden, kan vara för att jag har för mycket att tänka på! Men det kan jag ju inte heller skylla på i längden?? Aja jag ger upp detta för ikväll med, ska lägga mig och läsa min bok istället och se om jag får något läst ur den eller om jag måste byta bok, för denna är sådär!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0