kroppen säger en sak och jag säger en sak

Att kroppen säger absolut en sak är inte alls vad jag vill idag. Jag har massor att göra men inget av de har jag ens börjat med.. Vilket sugaer sten hårt! Jag skulle ta och gå ner till Camden men har nu bestämt mig för att gå till ett annat ställe. Allt detta är på grund av att jag la mig och sov, mest för att jag hade huvudvärk men dock så fort jag vaknade så kom den tillbaka. Så jag får väl sitta här ett tag och få ännu ondare i skallen och sedan gå upp till hampstead för att skriv aut lite foton hos fotografen och sedan lite andra ärenden.
 
Jag ska även jobba senare idag och då hoppas jag med hela mitt hjärta att jag intehar någon huvudvärk för då vet jag inte vad jag gör med 4 barn som jag ska ha ikväll. Får muta dem med en massa saker så dem inte håller på och skriker, haha!
 
Nej nu ska jag försöka få ordning lite på den där menyn som ska vara klar. Skulle även behöva damsuga golvet i mitt rum, men de är jag nog för lat för,haha!
 
Ha en toppen dag.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0