Låsas att jag är ensam på jorden!

För bra för att vara sann, älskar sovmorgon. Ännu bättre är de när ingen väcker än.
 
Jobbade som sagt inte många timmar idag. Jobbade ca 3 timmar och de var att ta hand om dem små medans mamman bakade och när hon jobbade lite. Inte alls jobbigt direkt men jag var ändå helt slut efter de, för att ha skrikiga barn kan vara det jobbigaste! Jag klarade mig i alla fall dem få timmarna jag jobbade!
 
Har även suttit och rensat bort en hel del folk på FB för jag tycker det är dumt för många man inte pratar med eller inte ens vet vilka dem är? så jag tog väl bort sådär 100 st som jag inte behövde. Kändes skönt efterråt måste jag säga.
 
Tog mig även ut på en promenad förut för jag hade inte varit ute på hela dagen och det var underbart, förstod bara inte varför jag inte hade gjort de innan eller ja tidigare på dagen? aja så är de ibland!
 
Nu sitter jag mest och slöar framför datorn och tv. Vilket är ganska skönt ändå =)
I morgon blir de shopping för min del eller jag ska försöka!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0