Tisdag och det känns som torsdag.

Hjälpte till på morgonen och sedan tog mamman barnen. Jag själv gick upp och la mig efter dem hade gått. Sov sedan ca 4h, snacka om att det var underbart plus att det var inte världens finaste väder ute heller. 
Efter min lilla tupplur så satte jag igång en tvätt och sedan gjorde jag mig en smoothie.
 
Hämta grabben och en klasskompis mamma körde oss till dem andras dagis, super snällt om ni frågar mig! Jag slapp gå, woho. Hem och laga mat och leka med dessa små varelser, tyvärr har dem varit ganska trötta. Har även idag sätt att lilla killen har nästan totalt 5 tänder, snacka så stor han börjar bli. På fredag är han redan 1 och jag kan knappt fatta det.! Badade och la dem alla tre idag. Känner mig duktig men sjukt trött.!
 
Såhär sitter jag och väntar just nu på att pappan ska komma hem som inte hade några nycklar. Sedan blir det nog sängen för jag är trotts allt ganska trött, det tar på en att jobba med småbarn!
Annars har jag absolut inte gjort något av det jag tänkte göra, haha som vanligt känns de som? Har i alla falla pratat med alla möjliga på FB som alltid är lika kul =)
 
Får ju inte glömma att säga om ca 8 dagar så kommer världens finaste Emelie hit och hälsar på! Längtar!
Det är även inte allt för lång tid kvar för mig i london, skönt skönt.
 
klicka för större bild.
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0