Tisdag, Onsdag.. Att börja jobba igen.

Att börja jobba efter ledighet är inte det roligaste. Fast denna gång var det helt ok,för jag har något att se fram emot. Bland annat kommer min kusin på besök om någon vecka och sedan kanske en kompis kommer innan jag flyttar hem. Det är nämligen så att jag flyttar hem om exakt en månad!
 
Regn när jag landade, regn på tisdagen och regn på onsdagen, toppen eller hur? Så det har inneburit att jag har haft ont i huvudet, mindre kul!
 
Tisdagen: Gick trotts allt ok att jobba, barnen var glada och jag med toppen! Jag måste ändå erkänna en sak, mitt på dagen så sov jag bort hela tiden som jag var ledig. Det tar verkligen på en att hålla på att resa så som jag gör, hehe. Annars på kvällen var det lugnt och skönt. Tog en dusch efter jag hade jobbat klart, dock gick jag och la mig dumt för sent!
 
Onsdagen.: Regn Regn och åter regn, när ska det sluta?
Mitt lilla huvud kommer inte orka så mycket mer om det här förbannade regnet inte försvinner. För så vort jag gick och vilade var det jätte skönt men så fort jag vaknade så kom den tillbaka. Trotts det så överlevde jag dagen!
Jag jobbade på som vanligt, hade en playdate som gick väldigt fort så jag knappt kom ihåg att göra mat.! När jag väl slutade så tog jag och gjorde mig iordning för att åka och möta upp Louise för en trerätters middag på ett hotel.
Ibland har man det lyxigt, lite för lyxigt kanske? Ni skulle bara veta hur gott det var och med lite vin på det =)
Toppen kväll helt klart.
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0