Torsdag, tänk vad dagarna går!

Tror det är första gången barnen är såhär snälla rätt igenom hela dagen. Jag har varit överlycklig att ha med dem att göra idag.
 
Idag när jag kom hem på morgonen så hade jag bestämt att jag absolut inte skulle gå och lägga mig men vad tror ni att jag gör? jo går och lägger mig i 1½h !  Jaa jag tror det där med att sova på dagen är super skönt men det jobbigaste är att ta sig upp. Måste helt klart skärpa mig!
 
Hämtade hem barnen och dem var lika glada då. Satte igång med maten sedan lekte vi, badade och vi lekte att alla var pirater vilket var super kul tyckte barnen. 
 
Annars av kvällen har jag då inte gjort mycket, suttit här och glott och funderat över varför glasögon är så förbannat dyrt! För jag behöver troligen ett par nya har jag märkt. Så att sitta vid datorn kanske inte är det bästa tanke på min huvudvärk och att ögonen inte känner sig helt hundra.! Men jag skiter i det, för jag vill uppdatera er lite och sedan läsa mina mail. Så nu vet ni hur det ligger till just nu =)
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0