Trött trött och så sliten!

Kan verkligen säga att jag är väldigt sliten och trött efter en väldigt lång vecka. Önskar så att jag var ledig i morgon, vilket jag inte är... Aja bara att kämpa till torsdag morgon då jag tar och sticker till Norge för en stund.
 
Har absolut haft de väldigt bra med barnen i helgen och i veckan men blir lite väl mycket när man har jobbat konstant och inte redigt sov bra i natt heller. Ett stort plus över lag är att dem har skött sig oerhört bra.Som sagt jag kunde inte sova så bra i natt, eftersom jag tog hand om lilla bebisen så låg jag mest vaken till och från för att höra på monitorn för att kolla så han andades eller grät.. Jag blir så himla orolig av mig när jag ska ha ansvaret för ett litet barn. Tänk då när man blir mamma en dag, suck. Fast å andra sidan så kanske det inte är samma sak? Hur som så vaknade han bara vid halv tolv och sedan vid halv sju, så han var allt en duktig bebis i natt!
När jag väl slutade runt 14 tiden idag så var jag helt slut. Ställde mig i en dusch och bara slappade och sedan tog jag mig en promenad och sedan in till stan för att hämta upp bröllops presenten som var klar. Jaag är så himla nöjd över mig själv för jag har gjort så gott som allt klart inför bröllopet det ända som är kvar är,göra ett kort och göra klart menyerna. Det borde jag kunna fixa i morgon kväll eller på tisdag dag och kväll. På något sätt löser jag det.!
 
Strax blir de att krypa ner i sängen och kolla på tv och mysa lite framför tända ljus. Känner verkligen hur kroppen är trött på alla sätt och vis!
God natt.
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0