Undra hur mycket man orkar med?

Jag inser bara mer och mer att det är ett hårt jobb att ha barn. Kommer jag själv orka med att ha egna barn någon gång?? JA, det är nog en väldigt bra fråga som jag behöver ställa mig själv till fråga några gånger innan de händer.

Efter att ha jobbat 8 dagar i streck är jag helt slut i kroppen.. Kan knappt fatta vart jag får all energi ifrån? Jag har idag jobbat hel dag med dem två små och haft en ganska ledsen liten grabb tyvärr. Inte det lättaste att vara liten ibland! Har i alla fall kunnat underhålla dem lite, vi var på ett inomhus ställe och lekte. Vi har även varit hemma och lekt och varit ute i de friska luften, dock har de inte varit världens bästa väder..

Jag lagade även en jätte god soppa med min värdmammas hjälp.  Och vet ni vad jag trodde det var svårare än de var. Den blev även super super god, smaklig och stark =)

Annars har jag försökt att fixa i ordning menyerna till bröllopet. Inte det lättaste kan man säga, men tror jag kommer på något bra.! Sedan insåg jag nyss att jag behöver gå och beställa eller skriva ut kort som jag behöver till bröllopet. Fast det borde jag kunna hinna i morgon eller på onsdag.! Jag fixar allt så är det, jag är ju stålkvinnan.

Nu ska jag kolla lite på fotbollsgalan innan jag stänger ner allt som har med denna dator. För vi har mycket att göra i morgon på dagen!

 Aja den sista blev på sidan. Så får de vara!

 

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0