Vattkoppor,inte alls kul.

Vaknade upp och var svin trött i morse inte alls vad jag ville, får visserligen skylla mig själv att jag inte gick och la mig i tid!
 
Gjorde alla sysslor som vanligt på morgonen och sedan så när jag kom upp till värdmamman och tjejen så berättare eller tror mamman att lill tjejen har fått vattkoppor. Jag kollar och kan nästan säga på en gång att det var precis vattkoppor hon har fått.! Så jag har fått ha henne hemma hela dagen, som tur är så är hon den lättaste att ha hemma. Vi har då inte gjort mycket idag i alla fall, vi gick och lämnade lilla grabben på dagis och sedan gick vi till affären för att handla lite. Väl hemma så lekte vi och bara hade det allmänt mysigt, kollade film och åt lunch. 
 
Sedan så tog vi oss ut för att hämta hem grabbarna. Det gick toppen och väl hemma blev det lek och matlagning och precis vid badningen så kom mamman hem. 
 
Mer än så har jag nog inte gjort idag. Och ändå är jag helt slut! Så nu ska jag allt stänga ner denna dator och lägga mig i sängen och sova! God natt och sov gott! I morgon blir det ännu en dag med vattkoppor och en tjej som inte kommer vara allt för glad. 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0