Vin och jobb

Ibland kan de allt vara lyx att vara au pair!

Hur som hur så har jag jobbat sedan 10.30 ungefär i morse. Nej konstigt nog är jag inte trött eller jo lite, jag ska till och med sova snart!
 
För det är så att mina värdföräldrar stack iväg i morse för att vara borta hela dagen och är borta under natten och kommer inte tillbaka förens vid lunch i morgon. Så det blir att jobba länge länge för mig.. Men som tur är så har jag pappans bror här för att hjälpa mig med barnen.
Så idag har vi varit uppe på lekplatsen och haft det kul. Vi har lagat mat,lekt och haft det allmänt skoj. Tror barnen har haft det väldigt kul, för dem somnade ganska fort och med ett leende på läpparna. Så nu hoppas jag med hela mitt hjärta att dem kanske sover ok i natt så jag med får sova något!
 
Så här sitter jag med ett glas vin och nyss ätit pizza framför den engelska x-facktor. Inte något för mig riktigt men de får duga.. Ska ändå gå upp och sova snart!
Så jag säger god natt för min del och hoppas att ni har en toppen lördag med nära och kära!
  
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0