Woho ny tvättmaskin

Måndag. Trött och sliten, välkommen till min värld!
kan väl börja säga att jag inte gillar att jobba heldagar… men samtidigt är det oftast lättast än att jobba delat.  Tog med mig alla barnen till skolan och sedan var det bara att gå hem igen med dem två små för att vänta på den nya tvättmaskinen som skulle komma mellan 9-12… Tror ni att dem höll tiden? Nej nej, vid ca 13 tiden så kom dem med den. Jo visst är jag glad att den kom men vad fasen dem kunde ju åtminstånde hålla tiden när dem inte ens kunde säga exakt när dem skulle komma.  Jag och barnen tog i alla fall och lekte så gott som hela förmiddagen och hade det allmänt skoj, dem har absolut varit två duktiga barn.  Blev även att hämta upp stora killen ifrån skolan, vilket jag inte brukar göra på måndagar.. Mötte en mamma ifrån skolan med hennes son som brukar åka till tennisen och hon erbjöd sig att ta med sig barnen till tennisen. Barnen var överlyckliga så dem följde med henne och det gick toppen så jag mötte upp dem vid tennisen.  När det var klart så bar det hemåt för att börja med maten och allt annat som ska hinnas med!  Runt 19 slutade jag och jag kan säga att det var länge sedan jag jobbade ifrån 6.30–19 och jag är helt slut. Fattar inte riktigt hur jag kan sitta här och skriva till er just nu för jag är dunder trött!

Något som är bra över denna dag är att jag älskar våran nya tvättmaskin, den går extremt tyst och  är helt underbar!

Så nu blir det nog sängen för mig för jag ska upp tidigt i morgon igen för att jobba och styra och ställa!


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0