Everything I do I do with a smile!

Det där med att vakna upp och känna att man verkligen önskar man fick sova mer, jaa det var vad det var i morse.
Ville inte alls kliva upp ur sängen, för den var då mycket varmare och skönare. Kroppen sa nästan ifrån att kliva upp, surt men bara att kliva upp.
 
Trotts att de är måndag så fick jag ta stora grabben till skolan för värdmamman skulle jobba tidigt så jag fick ta med alla tre barnen till skolan + en kompis till stora killen. För de var så att vi gick förbi hans kompis hus för att lämna något och då tänkte jag att vi lika väl kunde ta med honom med. Det går så himla bra med tre barn som åker scooter och en i vagnen, för alla lyssnar och om dem inte gör de så får dem inte åka scooter. Bra grej ju?
 
Hur som helst så frågar en äldre dam på morgonen om alla dem var mina barn.
Jag: nej bara tre av dem den sista är en kompis till honom bara.
Hon: Oj och jag som knappt klarar av att ta hand om en!
Jag: ja biland kan det vara jobbigt men dem lyssnar bra allihoppa.
Hon: jo jag ser att du kan din sak att ha dem alla!
 
Snacka om att hon var trevligt och tyckte jag gjorde ett bra jobb med barnen! Det är då man går vidare med ett stort leeende på läpparna.
Resten av dagen spenderade jag och tjejen och bebisen tillsammans, vilket har gått toppen. Båda barnen har varit på jätte bra humör så det har bara varit roligt att ha med dem. Vi har varit och lekt inomhus,varit ute en hel del tanke på att vädret har varit toppen.  Vi har även varit på Tennis,hela familjen!
Men nu måste jag nog sluta och själv känner jag mig helt slut. Blir att läsa lite i min bok och sedan sova lite tidigare än igår!
Får bli en oseriös bild på mig från någon vecka sedan.
 
Ha det bäst nu kära läsare.
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0