För lat för att skriva!?!?!?

Vet inte vad som har hänt med mig riktigt. Sitter vid datorn varje dag men ändå så klickar jag inte in på bloggen för att skriva?? Lustigt är det nog allt i alla fall tycker jag.
 
Nu när jag ändå sitter här så ska jag berätta vad som hände igår och idag.
 
Vaknade upp på världens sämsta sätt tror jag.. Fredag och jag skulle få sovmorgon, dock så ringer dörrklockan i ett och jag undrar vilken dåre de är som plingar. Jo nu ska ni få veta de var ingen mindre än min värdmamma som hade nyckeln inne i huset och ett av barnen hade stängt dörren,bra där!
 
Var ändå ingen idé att gå och lägga sig igen så blev frulle och sedan göra sig iordning för jag skulle ändå vidare ut på shopping runda sedan. Klar och redo gick jag till tåget för att åka till Westfield shopping center. Det skulle bland annat innhandlas dop presenter och något till mig själv. Som sällskap så följde Anna med och hon var till mycket bra råd många gånger.
Efter så gott som en hel dag med shopping så blev det att åka hem och jobba någon timma och sedan bara ta det lugnt resten av kvällen, underbart!
 
Lördagen - Ännu mera shopping
 
Kan knappt fatta de själv, jag har gått och shoppat ännu mera idag! Det är lite för mycket om ni frågar mig! men om man vill skämma bort någon så ska man väl göra de ordentligt? Jag tog mig i alla fall ner till Camden och gick runt där tills jag inte orkade mer. Gick till morrisons och sedan tog jag bussen hem för jag ville inte bli blöt, såg för mörkt ut.!
 
Så nu sitter jag här och väntar på att jag ska börja jobba, suck! Vill inte egentligen men så är livet ibland. Börjar väl om mindre än 20min.. Så bara att njuta av de sista minuterna innan alllt kaos börjar! Nej så farligt är de inte men jag hoppas verkligen att barnen är snälla idag annars så går jag och gömmer mig, haha.. Blir även tacos till middag idag, mums Anna som har bestämt för hon ska sitta barnvakt med mig.
Så resten av kvällen blir tacos, filmkväll och bara vara =)
Påsarna ifrån igår =)
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0