För mycket frisk luft?

Började med dagen lite sådär.. Vaknar upp och inser att jag är super trött och det känns inte alls att jag har sovit i natt. Hatar verkligen när man känner så och att ha haft en super dålig natt och man vet att man ska jobba hela förbannade dagen gör inte saken bättre.!
 
Hade absolut inga planer på hela dagen så jag tog allt som det kom. Vi började med att gå och lämna stora grabben i skolan. När vi hade lämnat honom bestämde jag mig för att vi skulle göra något vi inte brukar göra. Så jag tog med mig dem två yngsta barnen till regents park, förvisso en sov och en åkte scooter. När vi sedan kom fram till parken så var vi där inne en stund och sedan tog vi oss till primrose hill till lekplatsen och sedan vidare upp mot toppen efter ett bra tag. Tog oss sedan hemmåt och började göra mat och leka. Jag bestämde även mig för att det var inte slutet av våran ute promenad! Jag ville ut ännu mera, lite på grund av att jag själv ville inte vara inne när det var så pass härligt och skönt väder ute. Så jag tog ut barnen ännu en gång men denna gång upp till Hampstead heath till lekplatsen och till ankorna. Efter våran lilla runda i parken så blev det sedan att gå till Tennisen för att spela lite och möta upp mamman och stora grabben.
Har verkligen haft en toppen dag med barnen och dem verkar ha haft det bra med. För tjejen har inte sovit på hela dagen och inte ens försökt, vilket jag tycker låter väldigt bra? Visst hon somnade runt halv sju men hon vaknade även vid 5 i morse! Så jag är imponderad av henne. Hon har även varit hur snäll och go hela dagen och inte ens klagat över att vi har gått så mycket som vi har gjort. Mycket duktig tjej måste jag få lov att säga.
 
Jag själv är super trött efter denna lång och sköna dagen. Kan i alla fall inte säga att jag inte har varit ute idag ;) Var nog väldigt länge sedan jag var ute såhär länge någonsin på en och samma dag. Så jag börjar undra om det är för mycket frisk luft jag har fått  i mig och det är därför jag är trött som bara den? ja vem vet, haha!
 
Nu ska jag dyka ner i min bok och se om den snart är slut, vilket jag egentligen inte vill men men. Ha det toppen!
Lite bilder ifrån dagens fina dag!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0